welcome note

Sunday, 26 August 2012

ermmm....Allah kurniakan lelaki dada yang bidang dan badan yang tegap untuk memprotect wanita...
bukannya untuk merosakkan lagi maruah wanita itu ...jadi ingk lah wahai lelaki.....protect lah wanita jgan menghuru hara kan hidup diorang !!!

Friday, 10 August 2012

hehehe..yes iknow darl...
aku saje jeee...aku dah ada kekasih aku sendiri...tak mungkin la aku nok ke orang lain...
selama ni aku cakap pong..bukannye serius sanagt..just joking je...tapi may be aku ni cakap cam serius...ngan dahi keruttteh..hahahaa
tapi dalam atih aku ada sorang je jejaka...yang selama ni faham aku.....kitaorang saling ubah mungubah diri masing2....i love him sooooo much...nothing can beat his love...hahahaaaa.....
aku ngn faim tuh just saje2....dia memang good loking...i admit...
tenkiu my prend...coz be a good listner  n reader..heheheee

Sunday, 5 August 2012