welcome note

Saturday 20 April 2013

today is my best best best best .


trah khz , dhia ,kuwa,esyah,izyan,shakirah,mektie,lelatu,syida,najy toko,pejah,ira,yani and wani


oke petang tadi have fun dengan kawan-kawan gua.
kita orang ambik gambar banyak sangat tadi
tapi ada sekeping jah ngn aku.
menu petang tadi makan ayam KFC kpop kata najy hahahaa
lepas tu minum air CERIA erm 
so far kitaorang punya plan oke lah.lama betu kau tak spend time ngn kawan2
sekolah IZ aku nih
best giler kot.baru aku tahu ira tu pending patotlah aku cakap ngn dia 
dia diam jah.stress aku

petang tadi aku galok habis habisan lam kete pejah
aku tumpang kete pejah g picnic.hewhewhewhewhewehew
lame kot aku dok gallok ngn sek yer..
ada kawan yang aku dok rapat tapi aku layan jah semua hahahahaaa
aku memang tak kisah kawan ngn sape2 pun

yang wani ni
dia kata dia kenal aku mase kat wimozad
wimozad iaitu tempat orang belajar kereta or ambik lesen
tapi aku ni tak menyempat nak kenal ngn lebih lanjut
tapi aku hoo kan aje.hahahaaa
buat2 kenal lah kita.

okeeik lah
aku nak tiido lah
aku penat lah
main kat tepi pantai 
gallok lagi
haih esok nok jupe lagi sek yer nih
alang2 cuti kan jupe sokmo lah kita hahahaa
aku bercadang nak g jupe didi and ibu @che rosma 
kangan dong 


papai :* :*



No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.