welcome note

Sunday 7 July 2013

seribu dalam satu

halo uolls !
sekarang dah week 5 or 6 maybe baru nak update pasal new campus ni.now budak EH ada di bukit besi.
from now on nilah campus aku.tercorot bak hang.sekelilig hutan and tak ada satu kedai pun.aduh parah ah kalu gitu kan.tapi bagus jugak.kurang sikit bajet 2020.hahaha.
kat sini best pasal bilik dia besar gedabak.sampai aku sendiri bosan gila tak tahu nak buat apa lagi dah.now aku duduk sekali ngn classmate aku.best woo.duduk ngn classmate ni bagus tau.tak payah dah nak merayap pergi bilik dia. dah lah aku ni pemalas nak berjalan.kalau ada lah roomate aku yang baca ni.aku ni memang suka bergurau n sorry lah kalau aku bergurau tak kena tempat okey sayangss.paling best wifi kat sini terbaik lah.paling tak best binatang kat sini sebesar gajah tau.takot eden.

okey next story,
woww sekarang aku dah start tengok running man.best siak cerita dia.terutamanya LEE GWANG SOO.
kadang kadang selok ke diri suka.hahahahahhaa.ada lah lain lain actor dia.nak kenal kwangsoo tak ??


inilah kwangsoo the giraffe.comel gila muka dia.hahahaha

next,
sepanjang duduk kat sini.aku rasa aku kurang makan kot.dah lah tingkat tiga.memang tak lah aku nak turun naik 2 3 kali sematamata nak pegi makan je kan.tak rela aku lahh hoo.lebih baij tido kat bilik.nuyu cakap aku semakin kurus duduk kat sini.yeke?? aku tak percayaaaaa.. NAK PENIMBANGGGGGG !!!!
nak pegi pinjam ngn acai lah penimbang.kena bayar tak agaknya aheeerr.
aku malas lah nak buat banyak2 entry malas deerr.senang2 aku cerita je dalam satu entry ni.
oh ya.bukit besi ni tempat paling jauh aku duduk dari family aku tau.haish.tak reti lah aku nak indepedent bila duduk jauh ni.bila dah duduk jauh kalau ada barang tertinggal tak ada orang nak hantar.uwaaaa. :'(.

korang kenal tak afiq muiz.yelah yang anak derhaka tulah.tapi sekarang dah tak lagi okee.aku adore gila2 kot kat dia.haish.kalau lah boleh kahwin debgan dia,hahahhaa.eina azman mohon jangan goda dia.haha.azi dah janji nak doakan untuk  aku sebab kitaorang ada perjanjian.haha.nakal gila perjanjian tu.haha.


handsome kan.haish bagai nak luruh jantung haaa.hahaha.

next topics,
last sem aku dapat 2.75 je pointer.haih memang tak memberangsang kan betei lah.kesian family aku.
tapi aku tak ada lah hampa sangat pun.sebab aku tak kena repeat kott..this sem aku target nak masuk DL .tapi usaha masih tak nampak lagi.masih lara.masih main2.masih tak ambik siyes.this sem kalau aku dapat DL angoh janji nak bagi gadget.oyeahh.i cant wait lah..weee.sek mu doa lah katku etek deh...mana lah thu doa sek mu berkat.

haih,malas doh aku.k lah baiiii...










No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.